Indische schoonheden...

Buiten lesgeven en wat rondhangen houden we ons ook bezig met de Indische mannen en vrouwen! 
Kan ook niet anders als je voortdurend aangestaard wordt en heel veel aandacht krijgt!
Tot mijn grote verbazing heb ik hier al heel wat knappe mannen gezien!
Hier volgt een kleine opsomming: 

Voor Laura is er Mister Handsome! 
Voor Jolien is er Miss Beauty !

En dan is er ook nog Mister Spanné
De turnleekracht met zijn spannende broekjes aan
Ook wel Mister wannabe handsome genoemd 

Op nieuwjaar zagen we ook de trouw video van Buena en Basavaradja (de familie waar we verblijven)
en werd er dan ook even gepraat over het huwelijk hier in India.
Het zijn hier allemaal geplande huwelijken. De familie van de vrouw zoekt een man voor de vrouw. Als de man niet aanstaat kan ze wel nee zeggen (maar of dit echt gebeurt weet ik niet!)
Er wordt ook rekening gehouden met de kast enzo.

De man en vrouw trouwen dan (soms hebben ze elkaar nog niet in het echt gezien) en pas daarna komt de liefde en de affectie! 
Allemaal heel raar vind ik, maar de trouw op zich ziet er nog wel leuk uit! 
Dus de mama van Buena zag het al helemaal zitten om een Indische jongen te zoeken en dan binnen de 2 maand te trouwen! Daar heb ik toch even nee tegen gezegd :)!


Nanoe Nina Pritisoewe 
(I love you!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten