Bye Shimoga

Hoi allemaal!


Snel typ ik nog even een berichtje op de laatste avond in Shimoga!
De laatste dagen, weken waren heel fijn en zijn echt voorbij gevlogen! 



Gisteren hielden we een feestje in het weeshuis met muziek, dans, slingers, taart, kadootjes,... echt op zijn Belgisch! Daarna was er ook voor ons een Indisch 'feestje', function genaamd! De kindjes zaten allemaal op de grond op een doek en Jolien en ik en nog wat organisatoren zaten op een stoel. Er werd voor ons gezongen, er werd verteld over onze ervaringen en het werd even emotioneel! We kregen volop kum-kums en de beste wensen! Als kadootje kregen we een slinger rond onze nek, een kokosnoot, 10 bananen en een Ganeshbeeldje :) 
Typisch Indisch, maar wel heel lief! 


Morgen vertrekken we naar Goa en daar zal ik nog een week spenderen! Deze avonturen zul je wel horen als ik terug in BelgiĆ« ben en ook de foto's zal je dan kunnen bewonderen! 
Afscheid nemen is hier niet leuk, maar ik kijk ook wel uit naar de terugkomst! 


Veeeel liefs!
En tot snel vriendjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten